Ugrás a fő tartalomra

Sci-fi horror klasszikusok éjszakája



Tegnap este lezajlott a BEM moziban a "Sci-fi horror klasszikusok éjszakája" című program. Örömmel jelentem, hogy sikerült rá elmennem, és nagy siker volt. Persze nem folyhatott minden simán, gikszer nélkül, így Vérnyúlék még a próba ELŐTT elvesztették az eseményre szánt laptopjukat, de szerencsére pikk-pakk sikerült pótolni a szerkentyűt, és onnantól a legnagyobb bosszúságot a próba alatt az erősítővel folyton összegerjedő szaxofon okozta. Az előadáson már semmi fennakadás nem volt.

A Spacetaxi koncerttel egybekötött filmvetítés 21:00 körül kezdődött el végre és majdnem tele volt az egész moziterem. MrBloodBunny videóklippjei és oltári humora eleve garantálta a jókedvet, az együttes pedig nagy kedvvel, vidáman húzta a talpalávalót. Sajnos a moziteremben a koncertet ülve kellett végighallgatni - bevallom én ilyenen még talán sosem voltam -, pedig ahogy láttam, sok vendég szinte már ülve táncolt. [Az együttes stílusát meg sem kíséreltem komolyan behatárolni, de ha valamelyik bolygón majd összefuttok velük, ne mondjátok rájuk, hogy "alter", mert ha van nálatok törülköző, ha nincs, a Spacetaxi ott fog hagyni titeket a vogonok prédájának!] :D

A minden szempontból sikeres előadás után (meg már egy kicsit előtte és közben is) össznépien rávetettük magunkat a helyi sörökre - Figyelem! Az üveges soproni a BEM-ben olcsóbb, mint a csapolt sör! ;-D - és kötetlen dumapartiba, röhögésbe és laza de lelkes italozásba torkollott ez a kellemes, romantikus éjszaka. Végül MrBloodBunnyval és a zenekarral (ezek a srácok totál őrültek!) - és a Galaktika Magazin (és kiadó) képviselőjével, aki nagy örömömre családostól fogadta el a meghívást az eseményre - zárásig maradtunk, és bár utána már nem jutottunk le a Gyárba - bár megpróbáltuk félszívvel -, de így is felkelt már a Nap, mikorra hazaértem. :D Nagyszerű éjszaka volt, remek mulatság, bánhatja, aki nem volt ott! Annyit nevettünk, hogy még most is fáj a hasam - vagy ez valami más miatt lehet???

Készítettem pár felvételt telefonnal, aminek a minősége egy lépéssel áll csupán a szimplán emberi emlékezet általi rögzítésű minőség fölött (magyarul épp hogy csak látni/hallani valamit), de talán megéri megnézni őket még így is. A főleg a zenei klipp alatt halható torzításnak élőben nyoma sem volt. [Fényképeztem is ám, de mivel csak a parti vége felé, ezért mindenkinek jobb, ha azokat inkább nem teszem fel! :P]






Spacetaxi - What Is All About?


Megjegyzések

  1. nagyon köszönjük a hízelgő kritikát :) amúgy ez elég gyorsan ment, mármint még nincs 1 napja sem a cuccnak, szóval csillió hála!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hősként felkeltem késő délután és összehoztam jól! :)

      Törlés
  2. az együttes stílusa amúgy: bolygóközi fricska-pop.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése