Ugrás a fő tartalomra

Decemberi könyvmegjelenések

Bár novemberben sem sikerült mindent kiadni, amit a kiadók megígértek nekünk, abban azért egyet lehet érteni, hogy brutális mennyiségű könyv kijött a múlt hónapban (hát még, ha nem csak a sci-fi/fantasy/horror vonalat nézzük). Aki azok közt sem talált magának megfelelő olvasnivalót, annak aztán tényleg elég egyedi ízlése lehet! :) Jómagam már a karácsonyi könyvvásárláson is túl vagyok az egész család számára, de azért nézzük, mik jönnek még idén (a fa alá):


Pár 2013-as megjelenésről is lehullott a lepel. Itt láthatóak az Agave valamint a Delta Vision tervei. A Metropolis Media 2013-as tervei pedig külön posztba kerülnek, amikortól publikusak lesznek, de egy biztos, leteszitek tőle a hajatokat is!

Megjegyzések

  1. A Terry Pratchettel én már november elején találkoztam az Alexandrában. Az lehetséges? Az ötödik elefánt tuti volt a kezemben... remélem nem csak álmodtam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, akárhol nézem, még nem jött ki, és én sem láttam, szóval lehet, hogy mégis csak álmodtad! :D

      Törlés
    2. Holnap úgyis útba esik, majd beugrok megnézem :D

      Törlés
  2. Képzeld nem volt egy darab sem :D
    Beírhatsz nekem egy qrvanagy fekete pontot :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy hét és már lesz is!! :D
      ...de kicsit sok a halu-anyag, nem?? :D Mit hozott Chills haza Thaiföldről?? :D

      Törlés
  3. A stressz meg a kor teszi... de látom ott is befigyel :D
    Makiék voltak Thaiföldön :P

    VálaszTörlés
  4. Akkor azért a kontinenst eltaláltam! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése