Ugrás a fő tartalomra

A 2017-es év fantasztikus könyvmegjelenései

Kiraktam - az oldalsávba, mindig könnyen elérhető helyre - a 2017-re eddig beharangozott (izgalmasabbnak gondolt) sci-fi/fantasy/horror könyvek listáját.

Valamint úgy döntöttem, megpróbálom idén egy kicsit (nekem) jobban kézreálló, nektek pedig letölthető, kereshető, ilyen-olyan kívánságok mentén rendezhető formátumban (Google Drive xls verzió) vezetni a folyton hízó listát. Tetszik ez az irány? Vagy jobb volt régen - tudom, #régenmindenjobbvolt - a simán a blogon vezetett ömlesztett forma? Egyáltalán elérhető rendesen - ahogy Google Isten ígérte nekem?

Véleményeket, észrevételeket, kihagyott kötetekről jelzéseket várom a továbbiakban is (főleg arról, ha sikerül valakinek belekalózkodnia a listába, amit nem szeretnék...) :D

(Nyilván, mivel idén még semmi nem jelent meg, ezért a címek mindegyike piros, később, ahogy jelennek meg a címek, folyamatosan frissül. Ahogy eddig is.)

A lista tartalmaz egy-két olyan címet is, amiket a kiadók már évekkel ez előtt megígértek, de még azóta sem jelentek meg - én meg várom... -, meglátjuk, idén több szerencsém lesz-e ezekkel. :)

Megjegyzések

  1. Nekem bejön ez a listázás, mindjárt ajánlanék egy könyvet: https://www.goodreads.com/book/show/33823660

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Már rakom is fel. Nem hallottam még a könyvről, bár láttam hogy már páran olvassák.

    VálaszTörlés
  3. Helló!
    Az Európa Kiadó tervezi kiadni 2017-ben Joe Hilltől a Fireman című regényt és a 20th Century Ghosts című novelláskötetet.

    VálaszTörlés
  4. Alastair Reynolds végre! Köszi előre is Delta Vision :)

    VálaszTörlés
  5. jó kis lista .amit én várok.
    Forgotten Realms,
    Brandon Sanderson
    David Gemmell
    Robin Hobb
    Scott Lynch
    van 1-2 fumax és agave könyv

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése